Mistrz Gry Admin
Liczba postów : 46 Join date : 10/08/2011
| Temat: Rzut na 'rase' i dodatkowe umiejętności Czw Sie 11, 2011 10:32 am | |
| Przed wpisaniem do swojej kp czystości krwi lub wybraniem 'rasy' i dodatkowej umiejętności należy rzucić kostką "#2. Główna". Dostępną rasą dla Ciebie będzie ta z numerkiem jaki wyrzuciłeś na kostce i z numerkami niższymi. Lista dostępnych 'ras': 1. Mugolak 2. Pół-Krwi 3. Czarodziej czystej krwi 4. Animag 5. Metamorfomag 6. W twoich żyłach płynie krew Wili 7. Wężousty 8. Wilkołak 9. PółWampir 10. Wampir - Cytat :
- Instrukcja obsługi:
Rzucamy kością #2. Główna Załóżmy, że wyrzuciliśmy '6', w tym wypadku możemy wybrać swoją rasę między wszystkimi od 1 do 6. Czyli np. możemy być czarodziejem czystej krwi z zdolnościami metamorfomaga. | |
|
Lena Y. Vasilevitch
Liczba postów : 4 Join date : 11/02/2012
| Temat: Re: Rzut na 'rase' i dodatkowe umiejętności Sob Lut 11, 2012 9:40 pm | |
| | |
|
Mistrz Gry Admin
Liczba postów : 46 Join date : 10/08/2011
| Temat: Re: Rzut na 'rase' i dodatkowe umiejętności Sob Lut 11, 2012 9:40 pm | |
| The member 'Lena Y. Vasilevitch' has done the following action : Rzut
'#2. Główna' : 7 | |
|
Sponsored content
| Temat: Re: Rzut na 'rase' i dodatkowe umiejętności | |
| |
|